TikTok zaczyna cieszyć się coraz większą popularnością. Jeszcze do niedawna najważniejszym portalem społecznościowym był bez wątpienia Facebook. Dzisiaj statystyka ta bardzo dynamicznie się zmienia. Dlaczego tak się dzieje? W skrócie odpowiedzialny jest użytkownik i jego coraz większa potrzeba ogląda form video. Platforma zyskała na popularności, ponieważ większość swojego contentu opiera na materiałach filmowych. Virale z TikToków na dobre zmieniły oblicze social media.

Spis treści

Chcesz być popularny na TikToku? Wbij się w trend video i daj się wyświetlić!

Do głosu bardzo mocno dochodzi content marketing, a dokładnie wideo marketing. Żyjemy w nieustannym pośpiechu, a co za tym idzie nie mamy za wiele czasu na czytanie długich artykułów. Lubimy oglądać zdjęcia, słuchać nagrań lub oglądać filmy. Szybki przekaz poprzez film może zdziałać cuda. Twórcy TikToka z pewnością odkryli tą prawidłowość. Postawili, tworząc swój portal, na przekaz wideo i nie ma co ukrywać jest to strzał w dziesiątkę – filmy na TikToku cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem. Odpowiednia tematyka filmu zapewnia niemałą reklamę. Jak zatem zwiększyć ilość wyświetleń na TikToku? Jak zadbać o dużą liczbę obserwujących? Wreszcie, jak nagrywać i publikować materiały, które polubi internetowy świat?

Twórz filmy ciekawe tematycznie – pokocha Cię nie tylko algorytm

Podstawa zwiększenia zasięgów na TikToku? Dobry temat. Tutaj mamy do wyboru dwa rozwiązania. Możemy wbić się w tak zwaną niszę, w temat który nie był jeszcze szerzej omawiany, a który bez wątpienia znajdzie grupę odbiorców. Możemy też trzymać rękę na pulsie i szybko reagować na ważne zmiany trendu w naszej branży, czy też wyrażać opinię na temat ważne dla swojej społeczności. Ważne, aby osiągnąć efekt końcowy. Najważniejsze, aby obserwujący Twój kanał nie tylko go włączyli, ale żeby jak największa liczba Twoich fanów zobaczyła wgrany film od początku do końca. Każdy kliknięcie liczone jest jak każdorazowe włączenie filmu. Dotyczy to również tak zwanego odtwarzania w pętli.

TikTok – używaj popularnych hashtagów

Podobnie jak na Instagramie – również i tutaj warto korzystać z „tematycznych odznaczeń.” Co jest ważne przy tworzeniu nowego filmiku na TikToka? Hashtagi. Hashtag powinien jak najmocniej nawiązywać do tematów filmu. Możemy zrobić małą burzę mózgu, wybierać hasła jako hashtagi, które cieszą się jak największym zainteresowaniem. Im więcej trafionych hashtagów tym lepiej. Mamy wtedy szansę, że nasz kanał zauważy jak najwięcej osób, trafiając na niego właśnie klikając w hasło które je zainteresuje.