Działasz na YouTube? Chcesz cieszyć się popularnością kanału, oglądalnością – krótko mówiąc świetnymi statystykami, musisz wziąć pod uwagę nie tylko pierwsze wrażenie, jakie chcesz zrobić na internaucie, ale też docenić czas oglądania, który subskrybent, czy nowy użytkownik przeznacza na oglądaniu Twojego video? Jak zwiększać czas oglądania followersów i co za tym idzie promować swoje miejsce w serwisie YouTube?
Spis treści
YouTube – czas oglądania / YouTube watchtime a popularność kanału!
Jeśli chcesz mieć kanał na YouTube lubiany i często odwiedzany przez użytkowników tego portalu, koniecznie musisz robić wszystko, aby internauta miał ochotę spędzać jak najwięcej czasu na oglądaniu właśnie Twojego wideo. Długość emisji filmu i łączny czas oglądania wzmacnia pozycję filmu w rankingach, a co za tym idzie również i samego kanału. To znak, że Twój kanał jest wartościowy, niesie treść, z którą warto się zapoznać i warto spędzić czas na zapoznawaniu się z kolejnymi odcinkami Twoich nagrań. Widz i jego obecność „u Ciebie” wzmacnia renomę kanału i sprawia, że popularność Twoich filmów rośnie.
Czas oglądania filmu – jak nagrywać, aby chcieli nas oglądać?
Chcesz zacząć zarabiać na swoim kanale? Warto dołączyć do programu partnerskiego YouTube. Możesz sprawdzić też nagrywanie z innymi youtuberami. Tutaj może okazać się, że czujesz się w duetach świetnie. Taka forma może dawać mnóstwo satysfakcji, radości, spełnienia – poszerza horyzonty i oczywiście przyczynia się do rozwoju kanału, a jest to szczególnie ważne, jeśli dopiero zaczynasz. Duety zwiększają zasięgi, a większe zasięgi to… większe zarobki.
Mów ciekawie, bądź partnerem dla widza. Angażuj i angażuj i jeszcze raz angażuj! Po każdym nagraniu warto link do swojego filmu dodać na swoje media społecznościowe – możne też linki do zrobionych materiałów zamieszczać w komentarzach na tematycznych grupach.
Kiedy minuty są ważniejsze niż wyświetlenia?
Chcesz uzyskać dobry wynik watchtime, nawet 4000 godzin oglądania i zdobyć najwyższe pozycję?
- twórz playlisty – łatwe w dostępie poszczególne odcinki nagrań. Widz obejrzy pierwszy film, nie będzie mógł się oderwać. Automatycznie przejdzie do kolejnych filmów na Twoim kanale. Zwiększając liczbę wyświetleń, zasięgi, zacznie nabijać ilości godzin, dzięki którym wzmocni się wspieranie kanału przez algorytm – uzyskasz nowych widzów i kolejny raz zwiększysz ilość wyświetleń,
- nie zapominaj o miniaturkach i odpowiednich tytułach, które przyciągną do filmu na YouTube i bardzo możliwe, że „załatwią” Tobie kolejną subskrypcję,
- sprawdzaj ile osób odwiedziło Twój kanał w ciągu ostatnich 7 dni. Które filmy cieszyły się największą popularnością. To daje szanse na jeszcze większe wzbogacanie tworzonych treści wideo,
- sprawdź, co oglądają użytkownicy YouTube? Czego szukają? Jakie treści ich interesują? Kiedy uznają, że czas spędzany na YouTube nie jest stracony? Uzyskane dane możesz przełożyć na swój kanał i nawiązywać do najczęściej wyszukiwanych fraz w swoich materiałach,
- chcesz nabić dużą liczbę wyświetleń – postaw na superchat podczas nagrywanych filmików. Interakcja zawsze zwiększa łączny czas oglądania filmów, ponieważ odbiorca lubi mieć kontakt z twórcą. Przydatne okazują się też karty powiadomień i mocne CTA – wezwanie do działania.
Dlaczego czas oglądania filmu jest ważniejszy niż kliknięcia?
Czas oglądania filmu na YouTube jest priorytetowy w pozyskiwaniu subskrybentów. Nowa funkcja na platformie YouTube pozwala sprawdzić czas oglądania na YouTube. Ten całościowy i średni czas emisji filmu przez aplikację YouTube i YouTube na komputerze. Pod wybranym filmem kliknij „więcej”, a następnie „statystyki”. Usługi YouTube czas oglądania dają szansę i możliwość udoskonalania kanału – pod każdym względem.
Chcesz wzmocnić prestiż swojego profilu? Mieć dużą publiczność z naturalnego ruchu w wyszukiwarce i pozycjonowania? Zwiększanie czasu spędzanego na oglądaniu filmów na YouTube poszerza Twoje zasięgi. Skontaktuj się z nami. Podpowiemy nie tylko jak zwiększyć czas oglądania filmów, ale jak sprawdzić statystyki, wyciągnąć z nich wnioski i budować – mocną markę firmową. Zaufaną i silną społeczność wokół swojego biznesu.