Na czym polega pozycjonowanie?
Pozycjonowanie jest sumą działań, które są podejmowane wobec strony internetowej, aby była ona wyświetlana jak najwyżej w wyszukiwarce internetowej po wpisaniu danej frazy. W Polsce i w większości krajów świata, największe znaczenie ma wyszukiwarka Google, gdyż korzysta z niej ponad 95% użytkowników sieci. W związku z tym ekipa polubimy.pl skupia się na efektach pozycjonowania tylko w wyszukiwarce Google.
Co możesz zyskać na pozycjonowaniu?
Zwiększenie widoczności w Google oznacza zwiększenie ruchu na stronie. Zwiększony ruch z wyszukiwarek oznacza zainteresowanie się tym co jest na stronie i tym co oferujesz. Część odwiedzających stronę to potencjalni klienci Twojej firmy, Dzięki pozycjonowaniu możesz zyskać znacznie więcej odwiedzin na stronie i tym samym zwiększyć liczbę nowych klientów.
Jak myślisz – gdzie najczęściej ludzie szukają informacji, usług i produktów? Oczywiście, w sieci, a konkretniej w wyszukiwarce Google. Masaż w Warszawie, zakup butów czy przepis na ulubione ciasto? W necie już są strony, które stanowią odpowiedź i ktoś musi być na szczycie w wynikach wyszukiwania Google. Masz nową stronę i dziwisz się, że Twoja strona nie jest odwiedzana? Prawdopodobnie jest nisko w wynikach wyszukiwania Google i niewielu użytkowników w ogóle zobaczy link do niej. Strony, które są wysoko, które są na początku wyników wyszukiwania – tam z pewnością włożono sporo pracy, zainwestowano czas i pieniądze. Jak najbardziej możesz dołączyć do tego peletonu, ale wymaga to inwestycji w pozycjonowanie strony.
Czy możemy dziś wyobrazić sobie świat bez Google? Być może tak, ale byłoby trudno. Inwestując w pozycjonowanie, masz szansę zyskać poniższe:
- większa widoczność strony Internecie,
- wyższa pozycja w rankingu Google,
- zapisanie się marki w świadomości konsumentów,
- wzmacnianie pozycji branżowego eksperta,
- inicjowanie i rozwijanie dobrych relacji z odbiorcami usługi – opartych na zaufaniu.

Jak to wygląda w praktyce?
Ty masz stronę, my mamy wiedzę, doświadczenie i narzędzia. Zaczynamy od rozmowy, w której przedstawiasz swoje oczekiwania. Tłumaczymy też jak wygląda codzienność w Google i jak widzimy próbę zyskania ruchu na Twoją stronę.
Określamy potrzeby, budżet i określamy grupę docelową, do której chcemy trafić oraz cel – główny, krótko lub/i długofalowy. Gdy już to wszystko mamy, zabieramy się do konkretnej roboty, czyli etapy klasyki SEO:
- audyt strony – jesteśmy jak doktor od stron internetowych. Sprawdzamy, co działa, a co nie gra. Weryfikujemy m.in. widoczność, szybkość ładowania się strony czy działanie na urządzeniach mobilnych. Wiemy, na co Google i ich algorytmy zwracają uwagę, więc skupiamy się na sprawdzeniu konkretnych rzeczy,
- optymalizacja – audyt wykazuje, co można/należy poprawić. Optymalizacja to po prostu zrobienie tego, zatem naprawiamy i dostosowujemy stronę do wymagań wyszukiwarki internetowej.
- treści – Google to wyszukiwarka tekstowa. Pokazuje wyniki na podstawie treści znajdującej się na stronie. Musi ona być odpowiednio stworzona. Na tym etapie planujemy politykę treści na stronie, jej utworzenie, publikację na stronie wraz z odpowiednimi ustawieniami. Tak – wszystko dla Google.
- linki – czas na wsparcie z zewnątrz. Linkowanie zewnętrzne polega na tym, że innej stronie niż Twoja znajduje się link do Twojej strony. Dzięki temu faktycznie zaczynasz być częścią sieci, a zaufanie ze strony Google do Twej strony rośnie. Chcesz osiągnąć sukces w sieci? Najpierw bądź jego częścią. Ważne jest regularne linkowanie, np. każdego miesiąca.
Skup się na biznesie, my ogarniemy jego promocję w sieci
Oddaj się swej pasji, czyli prowadzeniu biznesu. Reklamę i promocję zostaw nam.
Na co możesz liczyć, jeśli rozpoczniesz współpracę z nami? Na profesjonalizm, ale bez korporacyjnego żargonu i używania szablonowych odpowiedzi. Robimy szczere SEO – żadnych obietnic zysków. Zamiast tego regularna praca i analiza wyników. Dzięki temu wiesz, za co płacisz – przede wszystkim rozumiesz, za co płacisz. A współpracujesz tak długo, jak chcesz – nasze umowy nie stanowią żadnych problemów w przypadku zakończenia współpracy. Pracujemy z Klientami, którzy naprawdę chcą działać wspólnie z nami, a nie dlatego że są zobowiązani jakimś niekorzystnym zapisem w umowie.
Co oferujemy w zamian za zaufanie?
- indywidualne podejście do każdego klienta – przed rozpoczęciem działań dokładnie poznajemy potrzeby Klienta oraz charakterystykę branży, w jakiej działa,
- skuteczne działania pozycjonujące – od audytu po comiesięczne raporty. Pracujemy w oparciu o narzędzia Google, komercyjne oraz nieustannie śledzimy najnowsze trendy rządzące dynamiką zmian w wyszukiwarce,
- kontakt ze specjalistą – masz pytanie? Pisz, dzwoń. Działamy niestandardowo w kwestii godzin, więc nie zdziw się, jeśli dostaniesz SMS po 20 lub email po 1 w nocy. Oczywiście jesteśmy dostępni też w tzw. standardzie godzinowym (8-16)
- przejrzyste warunki współpracy.

W jakim obszarze możemy pomóc?
To Twój biznes – Ty nam powiedz, czy chcesz mieć ruch z całej Polski czy prowadzisz go lokalnie i zależy Ci tylko na konkretnym mieście, regionie, województwie. Pogadajmy o tym. Wiedz jedynie, co potrafimy i czym możemy się zająć. W zależności od potrzeb Klienta jesteśmy w stanie okiełznać działania w poniższych obszarach:
- cały kraj – działania pozycjonowania skupione na tym, aby zyskać ruch z całej Polski,
- biznes lokalny – jesteś masażystą w Warszawie, kosmetyczką w Poznaniu lub mechanikiem z Wrocławia i chcesz się skupić tylko na danym wycinku mapy? Nie ma problemu, skoncentrujemy się na zdobyciu ruchu z danego obszaru,
- sklep internetowy – oczekiwany duży ruch, duża sprzedaż. Podejście do tematu już nie tylko na poziomie ruchu, ale też właśnie sprzedaży,
- Mapy Google – możemy zoptymalizować Twoją wizytówkę w Mapach Google (powiązane również z „biznes lokalny”) i wzmocnić widoczność w danym regionie,
- blog – skupienie się na tworzeniu wartościowej treści, publikowaniu jej na blogu celem zdobycia zainteresowania użytkowników.
Powyższe punkty nie stanowią nazw pakietów. Jedynie wskazaliśmy zakres naszych usług. Zachęcamy do rozmowy, powiedz nam czego potrzebujesz. Postaramy się zaproponować odpowiednie rozwiązanie.

Jakie strony internetowe obsługujemy?
Szczerze? Nie ma to znaczenia, w oparciu o jaką technologię została stworzona Twoja strona internetowa. Jeżeli posiadasz dostęp do swej strony pozwalający na zmianę jej ustawień, konfiguracji itd. lub masz kontakt z twórcą strony, to nam to wystarczy. Jeśli otrzymamy dostęp, ocenimy co w ramach danego systemu możemy w stanie zmienić.
Jeśli posiadasz starą stronę, niedopasowaną do urządzeń mobilnych lub po prostu chcesz nową stronę internetową, to tutaj również jesteśmy w stanie pomóc, kontakt poniżej. Tworzymy strony responsywne dostosowane do najnowszych wymagań, a w dodatku już na etapie ich tworzenia myślimy o SEO.
Istnieją już w świecie osób tworzących strony internetowe bardzo popularne systemy, w oparciu o które się je projektuje. Im system (tzw. CMS) popularniejszy, tym większe są jego możliwości oraz wsparcie ze strony użytkowników. Zerknijmy na te, które są wybierane najczęściej:
WordPress – debiutował w maju 2003 roku, dziś stanowi około 43% wszystkich stron na świecie. Posiada wiele rozszerzeń, dzięki którym można ulepszać stronę. Może być stroną usługową, sklepem lub blogiem,
PrestaShop – skrypt stworzony dla sklepów internetowych. Dziś na całym świecie korzysta z niego ponad 300 000 sklepów,
Shoper – platforma również przeznaczona dla sklepów internetowych w oparciu o model SaaS (możesz mieć sklep i nie musisz martwić się hostingiem). W roku 2021 na to narzędzie postawiło ponad 33 000 sklepów,
Inne – systemów, w których można tworzyć strony, jest bardzo dużo. Posiadamy doświadczenie w pozycjonowaniu stron również w oparciu o inne CMS, w tym też te autorskie.
MASZ PYTANIE?
Wybierz dogodną dla siebie formę komunikacji