Jesteś przedsiębiorcą i zaczynasz swoją przygodę z TikTokiem? Chcesz zdobyć fanów swojego kanału? Budować relacje z klientami, obserwatorami profilu, tworząc i publikując zaangażowany content video? Usiądź wygodnie i przeczytaj praktyczną garść porad: jak wybić się na TikToku?
Spis treści
Wybicie na TikToku – jak opowiadać? Co nagrywać, wrzucać, aby pokochał Cię widz i algorytm?
Początki na TikToku mogą wydawać się trudne. Jest to medium społecznościowe, które zyskuje na popularności. Najnowsze badania pokazują, że zarówno profesjonalne agencje reklamowe, jak i firmy działające na własną rękę powoli odchodzą od klasycznego contentu. Content video wchodzi na salony. Jesteśmy wzrokowcami – chcemy oglądać filmy, które do nas trafią, dadzą wartość. O czym należy pamiętać tworząc pierwsze materiały na TikToku?
- nagrywaj filmy spójne, związane ze swoją branżą. Bądź tematycznie zawsze o krok przed konkurencją,
- twórz filmy odpowiadające potrzebom Twoich klientów – odpowiadaj na nurtujące pytania, dostarczaj garść branżowych newsów – szybko zauważysz, że liczba obserwujących Twój profil, Twój kanał na TikToku będzie windowała w górę,
- zadbaj o warstwę merytoryczną, ale i wizualną – nagrywaj tak, aby widz, oglądający chciał obejrzeć nagranie do końca.
TikTok – wbij się w „tiktokowy trend”. Podziel się z widzami Twoją pasją. Powiedź o czym marzysz!
Bądź szczery i autentyczny. Jeśli, to co przekazujesz w filmach na TikToku jest Twoją pasją – pokaż to i zarażaj innych. Internauci kochają prawdę – stawiając na jakość i wiarygodność Twoje filmy błyskawicznie staną się viralowe i będą osiągały nawet do 1000 wyświetleń. Warto zawsze sprawdzić, czego w Twojej branży oczekują odbiorcy. Jaki temat zapewni Tobie największy zasięg? Chcesz udostępnić gotowy film? Nie zapomnij o hashtagu! Dobrze dopasowany hashtag, to już połowa sukcesu. Jak zatem dobierać odpowiednie hashtagi?
- oznaczaj zawsze hasła najbardziej związane z tematem filmu,
- używaj synonimów,
- zrób burze mózgu – wyobraź sobie, że jesteś obserwującym Twój kanał. Zastanów się zatem: czego może szukać fan Twojego TikTokowego kanału? Jakie hasło wpisze?
„Zawojuj” TokToka. Niech pokocha Cię widz i algorytm TikToka…
Warto spróbować promocji firmy na TikToku. Przemyślana strategia, dobry harmonogram i pomysł, który zaciekawi może przynieść naprawdę spore rezultaty. Chcesz wiedzieć, jak wybić się na TikToku? Jak zwiększyć liczbę wyświetleń konkretnym i rzetelnym contentem video? Skontaktuj się z nami. Doradzimy i pomożemy.